Ένας από τους βασικότερους τρόπους αντιμετώπισης του κορωνοϊού είναι η θωράκιση του ανοσοποιητικού μας.


Mελέτες των τελευταίων χρόνων έχουν δείξει ότι η βιταμίνη D αλληλεπιδρά άμεσα με τα κύτταρα που είναι υπεύθυνα για την καταπολέμηση μολύνσεων της αναπνευστικής οδού, όπως για παράδειγμα η βρογχίτιδα.

Πώς όμως μπορούμε να ενισχύσουμε την άμυνα του οργανισμού μας μέσω των σωστών διατροφικών επιλογών;
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D:
Ο ρόλος της βιταμίνης D είναι πολύ σημαντικός για την προστασία του ανοσοποιητικού. Βιταμίνη D περιέχουν μεγάλα ψάρια όπως ο τόνος και ο σολομός τα αβγά, το μουρουνέλαιο κ.ά Σημαντική επίσης είναι και η έκθεση στον ήλιο – προσώπου και χεριών- για 10-15 λεπτά την ημέρα για την επαρκή σύνθεση των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε βιταμίνη D.
Γιαούρτι, κεφίρ, προβιοτικά:
Σημαντική είναι και η συμβολή γιαουρτιού και κεφίρ και γενικά τροφών πλούσιων σε προβιοτικά.
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C:
Ένας τρόπος για να θωρακίσετε τον οργανισμό σας είναι να εντάξετε στο καθημερινό διατροφικό πλάνο τροφές με βιταμίνη C όπως πορτοκάλια, μανταρίνια, ακτινίδια, φράουλες, γκρέιπ φρουτ, πιπεριές κ.ά. Η βιταμίνη C αυξάνει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων καταπολεμώντας τις λοιμώξεις αποτελεσματικά.

Η επαρκής καθημερινή σας ενυδάτωση είναι εξίσου σημαντική. Το νερό είναι απαραίτητο για τη ζωή. Ως κύριο συστατικό του σώματος, έχει πολλές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς θρεπτικών ουσιών και συστατικών στο αίμα, τη διατήρηση σταθερής της θερμοκρασίας του σώματος αλλά και της αποβολής των υποπροϊόντων του μεταβολισμού. Άλλες καλές συνήθειες του τρόπου ζωής, που αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της ορθής λειτουργίας του ανοσοποιητικού, είναι: ο επαρκής ύπνος, η τακτική σωματική δραστηριότητα, η διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους και λίπους, η διαχείριση του στρες και η αποφυγή του καπνίσματος.