Μια νέα συνεργασία φαίνεται να αναδύεται ανάμεσα στην εταιρεία Gucci και του marketplace μόδας “The RealReal” καθώς η δυναμική που έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια η αγορά των μεταχειρισμένων προϊόντων είναι μεγάλη.

Μέχρι το τέλος του 2020 η  “The RealReal” θα διαθέτει προϊόντα της εταιρείας Gucci με τα συγκεκριμένα προϊόντα να διατίθενται ως μεταχειρισμένα και θα πωλούνται στην αντίστοιχη τιμή καθώς είναι ρούχα που  χρησιμοποιήθηκαν σε φωτογραφίσεις και δεν έχουν φορεθεί από τότε, όπως υποστηρίζει η επικεφαλής επικοινωνιών της The RealReal, Erin Santy στο Quartz. 

Οι εταιρείες γενικότερα αρχίζουν και τάσσονται ενεργά στο μοντέλο κυκλικής μόδας, το οποίο προϋποθέτει ότι τα ρούχα δεν θα απορρίπτονται αλλά θα επαναχρησιμοποιούνται, προκειμένου να είναι πιο αντιμετωπίσιμες οι επιβλαβείς περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας.

Η Boston Consulting Group (BCG) εκτιμά ότι η αγορά μεταχειρισμένων προϊόντων κυμαίνεται μεταξύ 30 δισ. και 40 δισ.  δολαρίων παγκοσμίως. Η νέα “πράσινη” τάση στον χώρο της μόδας, σύμφωνα με την BCG ξεπέρασε σε ανάπτυξη την αγορά της ευρύτερης βιομηχανίας μόδας με ρυθμούς ανάπτυξης 15% -20% τα επόμενα πέντε χρόνια. Βέβαια η συνολική αγορά luxury Fashion άγγιξε το 1,5 τρις δολάρια το 2019.

Οι μεγάλες εταιρείες ένδυσης, προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την άνοδο αυτής της αγοράς. Για παράδειγμα, το πολυκατάστημα Selfridge’s του Ηνωμένου Βασιλείου συνεργάστηκε με τη Vestiaire Collective, ένα marketplace που εδρεύει στο Παρίσι. Ο Ralph Lauren συνεργάστηκε με το social shopping marketplace Depop,  ενώ οι εταιρείες μόδας Stella McCartney και Burberry έχουν επίσης κάνει συμφωνίες με το The RealReal.

Φυσικά μέσα από αυτές τις συνεργασίες μεγάλων οίκων μόδας και μεταπωλητών, εμφανίζονται διάφορα προβλήματα, όπως συνέβη με τον οίκο Chanel που είχε κατηγορήσει το Τhe RealReal, ότι πωλούσε απομιμήσεις των προϊόντων της.